اس ام اس سرکاری
نوشته شده توسط : hamid reza

ای همیشه خداحافظ  تو ادم بشو نیستی.دیگه تموم شد هر چی بین ما بود... دیگه خسته شدم .. بریدم.. ! ما واسه هم ساخته نشدیم .

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

اگه یه روز این اس ام اس رو بهت بدم چیکار میکنی؟ یالله تکلیف منو روشن کن


مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا
هان !؟
بیا پایین
زود باش
آخه تو فقط ماه منی !


آیا میدانستیدنسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد.
امتحان کنید تا مطمئن شوید.
.

.

.

بیتربیت کجا رو داری میخارونی؟


اگر همسفر عشق شدی...
قربونت کرایه ما رو هم حساب کن !


اگه گفتم عاشقتم ؛ اگه گفتم دیوونتم

اگه گفتم فقط تو رو می خوام
.

.

 

.

 

.
 

 

داشتم خواب براد پیت رو می دیدم ! توهم فانتزی نزنی !!!


نمیدونم با این که خیلی چرند بودی چرا دوست داشتم هر دفعه ببینمت انگار بهت عادت کرده بودم حالا که همه چی تموم شد منتظرم ببینم بازم   ماجراهات ادامه داره یا نه
.
.
.
.
.
.خداحافظ   افسانه جومونگ!!




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس سركاري , ,
:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 18 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: